Nem működő cipők (hogyan járjunk el)

Nem világít a cipőm – mit tegyek?
Csatlakoztassa a hálózatra a cipőt egy USB kábel segítségével és töltse fel a pár mindkét darabját teljes kapacitásra (töltési idő cca. 4 óra). A cipők a töltés során pirosra villognak (ha nem reagálnak a töltésre, a következő pont szerint járjon el). A feltöltés után abbahagyják a villogást.

Ellenőrizze, hogy csatlakoztatva van-e az elem a LED diódákhoz
A séta során, esetleg a cipők szállításakor, sor kerülhet a kábel szétkapcsolódására az akkumulátor és a LED diódák között. Vegye ki a betétet a cipőből, hogy az elemhez jusson. Ezután válassza le az elemet a kábelről es újra csatlakoztassa azt. Lehet, hogy csak rossz volt az érintkezés kábelek kapcsolatában. Ha a probléma továbbra is fennáll, cserélje ki az elemeket a cipőben (az elemeket a bal cipőből helyezze a jobb cipőbe és fordítva). Lehet, hogy ezzel a kár eltávolításra kerül.

Indítsa újra a cipőt
Töltse fel a cipőt teljes kapacitásra (a töltés ideje megközelítőleg 4 óra). Ezután indítsa újra a cipőt, a nyomógomb 30 másodpercen keresztüli tartása által. Ha a cipők, az előzőkben felsorolt pontok kipróbálása után sem működnek, lehet hogy hibás USB kábellel rendelkezik.

Ellenőrizze az USB kábelt
Próbálja a cipőt a hálózatra csatlakoztatni, például a telefonja USB kábelével. Ha ebben az esetben a cipők töltődnek majd világítanak, hibás USB kábellel rendelkezik. Ilyenkor elegendő tájékoztatni minket a warranty@ledfashion.eu e-mail címen, mi pedig elküldünk Önnek egy új funkcionális USB kábelt.

Bejelentkezés

This website uses cookies. More info