48 órás szolgáltatás

Olyan cipőt vásárolt, amelynek nem megfelelő a mérete az Ön számára? Ezért van a 48 órás szolgáltatásunk!

Olyan cipőt vásárolt, amelynek nem megfelelő a mérete az Ön számára? Ezért van a 48 órás szolgáltatásunk! Ha az átvételtől számolt 48 órán belül észleli, hogy a megrendelt méret nem megfelelő és nagyobbra, ill. kisebbre van szüksége, visszaküldi a terméket a GLS futárszolgálattal a reklamációs részlegünk címére és kitölti a következő űrlapot. Mi pedig ingyenesen elküldjük Önnek a kiválasztott cipőt, mégpedig olyan méretben, amelyet az űrlapon megjelölt. Abban az esetben, ha a terméket a postai úton küldi el, nem kerül átvételre.

 

48 órás szolgáltatás

 

Hogyan töltsem ki az űrlapot?

  1. Töltse ki a keresztnevét és a vezetéknevét
  2. Töltse ki az e-mail címét (amelyen keresztül kommunikálhatunk Önnel)
  3. Töltse ki a telefonszámát
  4. Töltse ki a megrendelési számot (megtalálhatja az első e-mailben, a megrendelés összefoglalásában)
  5. Töltse ki a kézbesítési címet (a cím, amelyre a más méretű cipőt meg szeretné kapni)
  6. Töltse ki az igényelt méretet (cipőméret, amelyet meg szeretne kapni)


Vigyázz! A cipőknek károsodás nélkülinek (nem használtnak) kell lenniük, eredeti sérülésmentes csomagolásban visszaküldve. Más esetben nem lehetséges ezen szolgáltatás használata.

 

Űrlap:

Egyetértek személyes adataim feldolgozásával: *

Bejelentkezés

This website uses cookies. More info